Nog maar 4 dagen:
20% korting op alles

Global Campaign on Military Spending Logo v2

Vrouwen hoodie

Global Campaign on Military Spending Logo v2
Global Campaign on Military Spending Logo v2
Global Campaign on Military Spending Logo v2
Global Campaign on Military Spending Logo v2

Design aanpassen en tekst toevoegen

Voeg hier een tekst toe en pas de positie en de grootte van het design aan.

Global Campaign on Military Spending Logo v2

Vrouwen hoodie

39,99 €
Incl. btw (EU), excl. bezorgkosten
Valt klein uit

 Vrouwen hoodie op voorraad. We bedrukken het product voor je na de bestelling.

Levering: 10-05-2024 - 15-05-2024 (Standaard)
Hoodie met iets langere snit voor vrouwen 80% katoen, 20% polyester. merk: AWDis Just Hoods

17 producten met dit design

Meer producten

Productdetails

De hoodie met een vrouwelijke touch. Oergezellig, zacht en altijd top nonchalant, deze hoodie behoort tot de basisuitrusting waarin iedere vrouw zich heerlijk voelt.
  • smalle, nauwsluitende, iets langere snit
  • smalle, iets langere mouwen
  • verstopte opening voor de kabel van de koptelefoon in de kangoeroezak en verstopte lusjes voor de koptelefoon bij de hals
  • robuuste stofkwaliteit (280 g/m²) en zachte, opgeruwde binnenkant
  • 80% katoen, 20% polyester

De volgende afmetingen zijn gemeten op een plat liggend product.

Maat
A (cm)
B (cm)
C (cm)

Tip: vergelijk lengte en breedte met een beschikbaar kledingstuk.

Global Campaign on Military Spending Logo v2

Global Campaign on Military Spending Logo v2

GCOMS is de wereldwijde campagne voor militaire uitgaven. Het belangrijkste doel is om het bewustzijn te vergroten en het discours over militaire uitgaven te veranderen als een middel om de militaire uitgaven wereldwijd aanzienlijk te verminderen